سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاسی زیورآلات و عکاسی طلا و جواهرات

عکاسی زیورآلات و عکاسی طلا و جواهرات

عکاسی زیورآلات به جرئت میتوان گفت یکی از سخت ترین و تخصصی ترین مباحث عکاسی تبلیغاتی میباشد. به سبب همین موضوع نمایش طلا و جواهرات با یک دوربین ساده و تجهیزاتی اندک بسیار سخت میباشد.

در عکاسی طلا و جواهرات باید تمامی جزئیات درخشندگی , رنگ و نقش و نگار های برجسته به نمایش گذاشته شود.

نقش و نگار های درج شده در طلا و سنگ های قیمتی موضوع ساده و آماتوری نیست که بتوان به راحتی آنها را ثبت کرد.

عکاسی زیورآلات همچون دیگر شاخه های عکاسی تبلیغاتی برای ثبت در کاتالوگ ها و بروشور ها و آرشیو محصولات شرکت و برند تولید کننده میباشد زیرا که برای ترقیب مشتری به خرید این محصولات هائز اهمیت است .

روش های عکاسی زیورآلات 

روش های متعددی برای عکاسی طلا و جواهرت وجود دارد و این نیز از مباحث تخصصی میباشد یکی از روش ها انداختن عکس در زمینه ای ساده و بی رنگ میباشد روش دیگر ثبت عکس در فضا و یک دکور شکلی و دل چسب است و راه دیگر آن قرار گرفتن زیور آلات در دست یک مدل میباشد .

ویرایش در عکاسی طلا و جواهرات و عکاسی زیورآلات

برای جلوه مند شدن عکس ها ویرایش صحیح و تخصصی عکس بسیار اهمیت دارد . هدف از ویرایش عکس بالا بردن کیفیت عکس و جلب توجه بیشتر مخاطب میباشد یعنی با تصحیح نور و رنگ و حذف لکه ها خراش ها اثر را جذاب تر جلوه میدهیم

شرکت های تولید جواهر تلاش زیادری برای تبلیغ محصولات خود میکنند و در صورتی که در هنگام ارائه به شکلی جذاب نمایش داده نشود باعث از دست دادن مشتری میگردد.

تصحیح عکس ثبت شده در عکاسی طلا و جواهرات و زیورآلات

در عکاسی زیورآلات یکی از مهم ترین المان ها ویرایش تصویر پس از ثبت عکس میباشد

  • تصحیح رنگ چیزی است که باید در فرآیند ویرایش جواهرات انجام شود.
  • از بین بردن لکه های غیر ضروری .
  • تنظیم کنتراست و بهبود سایه.
  • درخشش بیشتری به عکس ها برای ایجاد یک نگاه خیره کننده.
  • حذف نقص ها به منظور ایجاد فروش بهترین .

و موارد دیگر

بهترین محصول برای فروش چیست؟

محصولاتی  هایی که دارای رنگ های روشن و بدون نقص هستند به سرعت به فروش می رسند، به طوری که مشتریان به وضوح دیده میشود که به دنبال اشیاء بهبود یافته میباشند. شما ممکن است از چگونگی دستیابی به چنین نتایج فوق العاده ای در ویرایش کردن عکاسی طلا و جواهرات بپرسید؟ پاسخ کاملا واضح است این است که با وجود یک ویرایشگر متخصص و حرفه ای امکان پذیر است.

در عکاسی زیورآلات عدم وجود نقص یا خراش در جواهرات ضروری است. در عکاسی زیوآلات حذف همه لکه های قابل مشاهده بسیار مهم است، زیرا هر مصرف کننده می خواهد طلا و جواهر مورد نیاز را از بهترین ظاهر بدست آورد و شما باید آن را به شیوه ای مناسب ارائه دهید. استودیو جوان با تکنیک های که به ایجاد نتایج شگفت انگیز کمک می کند و بخشی از عکاسی زیورآلات است را به کار میگیرد و با استفاده از خدمات مجزا و طیف گسترده ای از خدمات  جواهرات شما می توانید به راحتی از تمام معایب شناخته شده خلاص کند.

مشتریان مدرن مایل به خرید چیزهایی هستند که هیچ اشکالی ندارند، بنابراین فقط روی تصاویری که به نظر می رسد  جذاب تر به چشم می آید توجه میکندد. در عکاسی زیورآلات فقط ویرایش عکس جواهرات به صورت طبیعی می تواند این کار را انجام دهد.

یکی دیگر از جنبه های مفید و ضروری عکاسی طلا و جواهرات ، تنظیم رنگ ها و نور است. اثرات قابل ملاحظه ای از بهبود نور و رنگ می تواند هر عکاسی عادی را کاملا به طور اساسی تغییر دهد اما با وجود ضعیف  کاملا ناقص به نظر بیاید. ویرایش جواهرات بسته به اهداف اساسی، سبک مورد نیاز باید صورت بگیرد با خدمات عکاسی از جواهرات و ویرایش عکس و مسائلی همچون رتوش عکس و تصحیح رنگ، فرصتی برای برجسته کردن زیبایی ترین ویژگی های جواهرات مختلف می تواند داشت.