سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

امروزه تبلیغاتی یکی از عنصر های مهم شناخته شده برای رشد یک کسب و کار به شمار میرود تیزر تبلیغاتی یکی از جذب کننده ترین شاخه های تبلیغاتی میباشد که میتوان مشتریان بسیاری را به سمت یک کسب و کار هدایت کند .

به کار گیری رسانه مناسب برای نشان دادن و رساندن پیام تبلیغاتی به مخاطب یک امر بسیار مهم است . تیزر تبلیغاتی از بهترین روش های ممکن برای انتقال این پیام به مخاطبان میباشد زیرا که جذابیت رسانه ای بالایی دارد .

تیزر تبلیغاتی یک تکنیک برای ارائه خدمات یا محصول میباشد که در نهایت موجب ایجاد کنجکاوی در مخاطب میگردد.

یکی از مزیت های رقابتی در بازار امروز داشتن تیزر تبلیغاتی برای به نمایش گذاشن خدمات و محصول خود محسوب میشود .

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی

امروزه که شرکت ها و کسب و کار ها با دارا بودن تیزر ها و کلیپ های تبلیغاتی جذب کننده با شما رقابت میکنند تیزر تبلیغاتی که برای شما تولید میگردد باید به گونه ای باشد جذب کننده و اثر گذار باشد که وضعیتی رقابتی ایجاد کند .

پیام و ایده خام اولیه

ایده بیس و پایه ی ساخت هر تیز تبلیغاتی میباشد گاهی با داشتن یک ایده ی خوب میتوان مخالب را غافلگیر نمود و در او یک هیجان نسبت به محصول و یا خدمات خود ایجاد نمود . نمایش پیام به صورت خلاقانه در یک قالب و چهارچوب تزئین شده با استفاده کردن از تکنولوژی های های مناسب در جذابیت تیزر تبلیغاتی بسیار موثر است .

داشتن یک پیام و ایده خام اولیه برای تولید یک تیزر بحثی مهم میباشد. تیزر های تبلیغاتی که کوتاه مباشد باید به گونه ای باشد که پیام و خواسته اصلی را در کوتاه ترین مدت به مخاطب انتقال دهد .

جزئیات تیزر تبلیغاتی

پس از به دست آوردن یک ایده خام نوبت به ساخت جزئیا یک تیزر تبلیغاتی میباشد که عبارتن از ویدئو , صدا , دیالوگ ,متن و….

جذابیت های دیداری و شنیداری بالا

از مهم ترین بخش ها که در صورت نبودن جذابیت در این بخش تیزر تبلیغاتی از اعتبار کمی برخوردار خواهد بود جذابیت های صمعی و بصری

تیزر های تبلیغاتی در چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • پخش تیزر تبلیغاتی در نمایشگاه ها
  • کنفرانس ها و سمینارها در موضوعات مناسب و مختلف
  • پخش تیزر و کلیپ تبلیغاتی در سالن های انتظار و استراحت سازمان ها و ارگان ها اماکن مختلف
  • پخش در رسانه های تصویری عمومی همچون شبکه های اجتماعی
  • تولید فیلم به جهت ارائه گزارش عملکرد یک شرکت و سازمان
  • پخش فیلم و کلیپ تبلیغاتی در مانیتورها و صفحات نمایش تبلیغاتی سطح شهرها
  • پخش کلیپ تبلیغاتی در هتل ها و تالارها
  • استفاده در فیلم های آموزشی
  • در ساختار سایت و طراحی سایت

مراحل تولید تیزر تبلیغاتی

آماده سازی و تهیه سناریو و طرح اولیه

تیم استودیو جوان با در نظر گرفتن نیاز سنجی مخاطب شروع به تهیه سناریو و طرح اولیه تیزر تبلیغاتی با در نظر گرفتن گفته های مشتری و کارفرما میپردازد

پیش تولید و تولید تیزر تبلیغاتی

تیم جوان با گرفتن تست های مختلف صدا و تصویر و در صورت نیاز تست تصویر در لوکشن مورد نظر شروع به پیش تولید یک تیزر میپردازد و پس از گرفتن تست های مورد نیاز شروع به ساخت و تولید تیزر با توجه به سناریو و طرح اولیه تیزر تبلیغاتی میکند در این مرحله هر آنجه که در سناریو و فیلم نامه اولیه نوشته شده باشد به نمایش و اجرا خواهد شد .

مرحله نهایی

در این مرحله با به دست آوردن تصویر خام و راش شروع به انجام پروسه تهیه نهایی خواد کرد در این مرحله انجام جلوه های گرافیکی در مراحل تدوین و ترکیب بندی سکانس های یک کلیپ خواهد کرد .

انواع تیزر های تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی رئال

معنی و مفهوم رئال یعنی واقعی تیزر تبلیغاتی رئال به تیز رهایی گفته میشود که معمولا در فضا های واقعی ساخته میشود و معمولا تیزر های تلوزیونی این ویژگی را دارا هستند . این نوع تیزر شباهت زیادی به فیلم های سینمایی دارد و عوامل مختلف تولید آن نیزر بسیار شبیه به عوامل فیلم های سینمایی میباشد.

استودیو جوان با داشتن کادری مجرب در تهیه این گونه تیزر ها داری تبهر میباشد .

انیمیشن

انیمیشن های کاربرد زیادی در تیزر های تبلیغاتی دارد که در لغت همان پویا نمایی نیز نام برده میشود . استفاده از انیمیشن به دلیل داشتن یک فضای ساده روشی ایدئال برای جذب مخاطب مباشد.

تیزر تبلیغایت ترکیبی

به این معنا که از ترکیب چند روش در ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی بهره برده شود . یعنی با ترکیب روش انیمیشن و رئال شروع به ساخت تیزر تبلیغاتی بشود.

موشن گرافیک

موشن گرافیک و گرافیک متحرک سابقه ی طولانی در بحث تیزر های تبلیغاتی دارد به طوری که از گذشته برای نمایش ارم و لوگوی شرکت های از این روش استفاده میشده است . از ویژگی های این نو ع تیزر مینوان مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود .

آرم استیشین

آرم استیشین از روش های پر کاربرد تبلیغایت میباشد به طوری که برای نمایش کوتاه برند و محصول از این نوع استفاده میشود.